חיפושדלג על חיפוש
בר עליוןדלג על בר עליון
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

ברכה על המצוה

כתב במטה משה ענין הכנסת כלה שמברכים על הקידושין רק אחרי המעשה קידושין כי יש חשש שמא האשה תתחרט, לפי זה צ"ע מדוע א"כ לא מברכים על מצות צדקה הרי כל הטעם הוא כמ"ש הרשב"א ועוד ראשונים הוא שמא יתחרט העני אם כן שיברכו אחרי הנתינה, ויש ליישב.
תגובות
מס. התגובהתוכן התגובה
1. צוות שטייגן (12/07/2018 15:48:16)
יצירת קשר
עבור לתוכן העמוד