חיפושדלג על חיפוש
בר עליוןדלג על בר עליון
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

קידושין טו:

לך ולא למוכר עצמו" שדווקא מכרהו בית דין יוצה 
בשש ומוכר עצמו לא יוצה בשש   שואלת הגמ"  מה ר"אלעזר
עושה עם הפסוק "והעבדך" מתרצת הגמ" שהוא לומד מהפסוק
והעבדך לך ולא ליורש שיורש לא יורש את העבד אחרי שהאדון מת
מוסיף התוס שדווקא לך ולא ליורש זה האח והבת אבל הבן כן יורש
לא מובן מה תוס" מחדש יותר על רש"י הרי גם רש"י אמר את החידוש הזה.
תגובות
מס. התגובהתוכן התגובה
1. צוות שטייגן (12/07/2018 16:26:45)
יצירת קשר
עבור לתוכן העמוד